En ny mopp

Tjenna! Hur mår ni? Jag har ont i mina axlar eftersom jag sitter hela dagen framför en dator. Uppsatsen ni vet. Bra går det i alla fall. Har varit på promenad och äntligen inhandlat en ny mopp. Min förra gick sönder så jag har inte skurat golvet på väldigt länge och med det här vädret blir det sjukt skitigt inne. Nackdelen med hund kombinerat med dåligt väder och jag tycker det är jätte jobbigt med skitigt golv eftersom man blir helt sandig under fötterna av den smuts hunden drar in. Jävligt intressant moppinformation va?

Kommentera

