Mascara

Efter den förra mascaran jag hade och skrev om var jag riktigt sugen på att köpa en stor favorit från Lancome. Den är dock för dyr för min studentbudget så istället fick det bli Maybelline volum’ express the falsies. Den är väldigt lik den jag hade tidigare. Helt okej mascara för det priset den har. Dock upplever jag att denna kladdar en del runt ögat, vilket jag inte brukar ha så mycket problem med annars. Den sitter helt okej och är lätt att tvätta bort. Som sagt, för priset är den helt okej men jag kommer nog leta vidare när denna är slut. Mascaradjungel alltså!

Kommentera

