Deo

Snart ska jag sova, men innan de tänkte jag bara berätta om en grej jag får testa just nu. Jag har via Buzzador kommit med i en kampanj med Niva pure & sensitive deo roll-on, vilket innebär att jag får testa denna deo. Haha kanske inte världen grej, men jag måste säga att jag är ganska positiv till denna deo. Jag är kräsen av mig och vill inte ha en deo som luktar, men ändå en som funkar som den ska. Och de gör denna. Ville bara säga de!

Så nog med reklam för idag, haha! Godnatt, vi hörs i morgon!

Kommentera

