Mycket trevligt sällskap

Godmorgon! Nu är jag här igen. Ni behöver inte vara oroliga, hehe. Ne men jag försökte blogga igår men fick inte till någon bra bild så jag sket i det tillslut. Kan inte sitta hur länge som helt och försöka blogga från mobilen när jag egentligen ska vara social med vännerna ju. Igår kväll mötte jag upp en kär gammal vän som jag inte sett på länge. Vi åt lite middag ute och snackade massa skit. Mycket trevligt. Sedan mötte jag upp två andra vänner och drog en sväng till Underbara bar för att sedan svänga mina lurviga till Medusa. Hade en riktigt bra kväll måste jag säga. Är sjukt trött idag (har ju redan en enorm brist på sömn efter den här veckan, och det blev inte bättre i natt eftersom vi ställde om klockan och jag har tagit mig upp skaplig tid ändå). Men jag är inte bakis i alla fall. Drack nämligen inte alkohol igår, vilket jag är sjukt glad för idag. Haha va nog lite för glad över de igår också, drack massa alkoholfria drinkar som va stört goda! Nu ska jag äta lite, och dricka KAFFE!

Kommentera

