Mysig morgon

Godmorgon! Sitter här och äter frukost medan Vakna med the Voice rullar på tv. Kör en lugn morgon så jag blir lite pepp på tentan. Måste ner till skolan en sväng sen också. Vet inte riktigt hur jag göra med träning idag. Kroppen är ganska mör och jag har tentan att göra samtidigt som jag åker till Stockholm i morgon så jag vet inte om jag hinner träna då. Ska plugga lite snart och se hur långt jag hinner så kanske jag hinner åka ner och träna nu under dagen också.

Bildkälla: Carlos Nunez

Kommentera

