Har det hänt något?

Haha men gud, man skulle kunna tro att det hade hänt något. Men det har det inte. Jag har bara totalt glömt bort bloggen idag. I morse tänkte jag att jag skulle skriva något när jag satt i skolan, men väl i skolan trodde jag typ att jag redan skrivit något här. Så det kan gå ibland.

Jag har alltså varit i skolan idag och haft seminarium och sedan snackat ihop mig lite med min uppsats kamrat. Sedan har jag pysslat lite med plugg, träning och handlat mat. Nu är jag hungrig och ska nog snart äta lite middag. Jag och mat alltså. Kärlek!

Kommentera

